Strategie marketingowe - kiedy tak właściwie zamówić dodatki?

Co poniektóre strategie zezwalające na efektywną reklamę to łączenie psychologiczno-emocjonalne konsumenta za pośrednictwem estetyki (obrazów, muzyki, ludzi), humoru, uczuć (miłość macierzyńska, zauroczenie), opinii (osób sławnych lub też znanych w pozytywny sposób), pokazów (testów, prób, dowodów). Przesłanie powinno wykorzystać odpowiedni moment, koniunkturę w czasie odniesienia. Kontrahent rozpoczyna zachowywać w pamięci przesłanie, gdy jest ono bez ustanku powtarzane - na przykład za pomocą akcesoriów typu technologia antybakteryjna. W reklamie należy być szczerym, albowiem oszustwo tworzy u konsumentów frustrację.

Powoduje, iż czuje się on koszmarnie i prowadzi do emocji depresyjnych, jakie mogą nawet doprowadzić do samobójstwa. W odniesieniu do tego istnieje dużo przypadków, należy, wobec tego być ostrożnym i uczciwym, co daje lepsze wyniki. Unikalna propozycja sprzedaży głosi, iż każda reklama musi dokonać rzeczowej propozycji konsumentowi. Propozycja musi wyróżniać się od konkurencji (przewaga konkurencyjna. Ma obowiązek ona być na tyle interesująca, iż wpłynie na pełny rynek docelowy produktu.